Dat gaat helaas niet lukken
Bij een nieuw besturingssysteem word welliswaar de oude windowsversie opgeslagen (upgraden)maar de meeste programmas ervan zullen niet meer werken
Word weggeschreven als old windows.old
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Wil je w7 behouden? Anders een dual boot
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan dan moet u tijdens de installatie van windows 7 de upgrade optie aangeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik het goed begrijp wil je juist downgraden?? Als dat het geval is zal windows hier niet zomaar mee eens zijn! Ik denk dat alleen een schone instalatie uitkomst zal bieden.
Succes