Dat denk ik wel. Volg de volgende gebruiksaanwijzing:
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eeuhm Antwoordman die link he
die niet werken
AWM
14 jaar geleden
Oh. Sorry.
Nog een poging:
http://www.chinhdo.com/20080315/installing-windows-vista-without-cddvd-drive/

Andere antwoorden (2)

Mjah, andere optie zou zijn om gewoon de image te downloaden van dergelijke sites en de key te gebruiken voor de versie waarvoor hij bestemd is! Dus infeite een image van de cd windows vista 64bit en dan de key die je al in bezit hebt! En als dit niet lukt een dergelijke image te downloaden en vanaf usb te starten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sommige fabrikanten (bv HP) bieden een mogelijkheid om in een systeemherstel modus op te starten, als dit mogelijk is word dit aangegeven bij het opstarten (voordat windows begint te laden)
Heb je deze mogelijkheid dan kan je hiervan gebruik maken. Let wel op dat waarschijnlijk alle data van alle partities zullen worden gewist, maak dus wel eerst goede backups van je belangrijke bestanden.

wat bedoel je met een officieel serie-nummer???? heb je een Windows vista cd gekocht of een legale download versie????
Als vista al op je pc geinstalleerd was heb je waarschijnlijk een "one licence per pc" licentie, betekend dat je de licentie maar op een specifieke set hardware mag gebruiken, dus de combinatie van die install of backupdisk met de hardware waarop het de eerste keer is geactiveerd.
Het gebruiken van jouw licentie serial met een andere cd word hierdoor dus onmogelijk.

Je opties (beste bovenaan):

* zoek op http://distrowatch.com een Linux distributie uit en installeer die (Pardus is een goede voor beginners).

* probeer of je toch nog een windows recovery cd mag branden (check de handleiding) en installeer vanaf de cd.

* geen succes??? dan kan je ook nog een windows versie van de een of andere website downloaden, de Tiny versies van XPerience zijn aan te raden en microsoft vind het niet erg zolang je maar geen Linux gebruikt :)