Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je het sluitkruisje van een toepassing in windows uitschakelen/weghalen?

Ik wil nog wel eens als ik het venster van een toepassing wil maximaliseren (of terugzetten) met het middelste knopje rechtsbovenaan, er naast klikken (domdomdom weet ik) en met wat pech sluit ik dan de toepassing door op het 'sluitkruisje' te drukken. Vooral met Access kost het dan weer minuten voor de boel weer 'in de lucht' is. Kan ik dat stomme kruisje niet uitschakelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Misschien dat je dit programma kunt gebruiken. Je kunt hier de close button niet mee sluiten maar wel verkleinen. Makkelijker dan dit tooltje kan het niet worden denk ik. Je moet wel windows 7 of vista hebben. Hoop dat het voor jou ook werkt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zit nog op XP (van de baas). Eigelijk is dit wel wat ik zocht, mits de grootte tot 0 gereduceerd kan worden, dan is ie weg...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie mijn reacties. Bedankt (allen).

Andere antwoorden (1)

Gebruik de knoppen Ctrl+F11, dan kom je in het volledig scherm. Om er weer uit te komen kan je dezelfde toetsencombo gebruiken.

Toegevoegd na 26 seconden:
sorry, gewoon F11... >.< mijn fout!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat werkt voornamelijk met browsers, daarnaast is het fullscreen en niet een gemaximaliseerd venster.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding