hoe windows defender verwijderen

Toegevoegd na 2 minuten:
dit omdat er dagelijks tig aantal updates daarvan binnen komen en daardoor mijn schijf wel heel snel vol begint te raken na ruim 3 jaar updates ervan binnen gehad te hebben al inmiddels

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

start -> uitvoeren -> msconfig

dan bij opstarten kan je windows defender uitvinken.

Maar als het goed is kan je hem ook gewoon in de software of add/remove programs (engelse versie) vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, bij programma's toevoegen of verwijderen op het configuratiescherm staat hij er niet bij. Je kunt hem namlijk niet verwijderen

Andere antwoorden (1)

win defender kun je niet verwijderen, omdat het als het ware zit ingebakken in windows.
Je kunt hem wel gewoon helemaal uitschakelen, en ook in de instellingen ervan instellen dat je geen updates ervan meer wilt ontvangen.