Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand hoe je widgetlocaties kunt wijzigen binnen Wordpress?

Ik ben bezig met een webshop met Wordpress. Ziet er goed uit maar ik heb problemen met bepaalde locaties van widgets binnen een gekozen template. Deze wil ik graag veranderen van locatie zodat het er grafisch beter uitziet. Ik ben geen programmeur dus weet er weinig van html etc.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
661
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad wat oppervlakkig. Bedoelde eigenlijk te vragen of er programma's zijn waarmee je eenvoudig, zonder html kennis, locaties voor widgets kunt aanmaken of verplaatsen. Als vormgever denk ik in beelden en vind programmeren erg lastig.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je weinig van html afweet zal het veranderen van de widgetlocatie niet simpel zijn , je kan natuurlijk wel via de GUI kiezen op welke van de reeds vooraf gedefinieerde widgetlocaties de widget dient weergegeven te worden, maar ik vermoed dat dit niet is wat je wil. Indien je echt de locatie wil veranderen dan moet je enkele php files in je theme aanpassen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Binnen je wordpress beheersmodule zit er bij appearence het menutje widgets. Daar kan je van alle widgets aangeven in welk menu ze moeten staan. Onder menu's kan je ev nieuwe menus aanmaken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding