Hoe krijg ik dit tot een normaal beeldscherm?

Mijn beeldscherm is helemaal ingezoomd zoals je kunt zien. Ik heb al geprobeerd om de resolutie aan te passen maar dit heeft geen effect. Weet iemand toevallig hoe ik dit veranderd krijg tot een normaal beeldscherm? Zie de foto's. De foto met 'Start' op het beeldscherm is mijn beeldscherm, het andere beeldscherm is hoe ik hem graag wil hebben.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Het lijkt er op dat je hebt ingezoomd. Kun je wel het hele scherm bekijken door met je muis heen en weer te bewegen (het scherm volgt de muis zodra je tegen de randen aankomt).
Dit kun je afsluiten door: windows-toets+Esc tegelijk in te drukken.
Ook kun je bij start onderin intypen: vergrootglas. Daar kun je eea instellen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ctrl+Alt inhouden en dan met je muis naar beneden scrollen.
Dan zoomt hij uit naar boven scrollen zoomt het in.