kan ik de voeding van een dell latitude laptop op een acer aspire laptop aansluiten? bvd

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

hoi javier,

komen de aansluitpluggen en polariteit overeen?
is het vermogen van de voeding toereikend?
dit zijn gegevens die op de voedingseenheid staan vermeld.
plugje nameten en kijken of het overeenkomt
zonodig afknippen en nieuwe aansolderen
meestal gaat het niet, omdat de fabrikant het liefst hebt dat je nieuw koopt. maar niet geschoten is zeker mis.

groeten en suc6
Dré
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanks!

Andere antwoorden (2)

Kijk op de voeding en vergelijk het vermogen.
Output moet hetzelfde zijn, maar natuurlijk moet ook de stekker passen.
Om de een of andere gekke reden zijn er verschillende soorten stekkers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Acer aspire laptop kent verschillende typen met daarbij verschillende adaptors. Maar als de spanning (bij mijn aspire 19 Volt) overeenkomt en je adaptor het vermogen kan leveren wat je aspire vraagt lijkt het mij geen probleem. Let wel op de juiste polariteit. Bij acer het centrale puntje + en de buitenmantel -