Kan een draaiende desktop PC tegen een drumstel die bespeelt wordt?

Ik wil mijn kamer waar nu mijn pc staat verhuizen naar een grotere zolder waar o.a. ook mijn drumstel staat. en ik wil graag weten of het niet schadelijk is voor een aanstaande pc als er flink oplos wordt gedreund op de drums.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Zo lang je niet op die PC beukt, is er niks aan de hand. Jouw computer heeft geen oren. Hooguit trilt er wat meer in de PC, maar daar kan hij wel tegen.