Drivers updaten voor Battlefield 3?

Ik heb BF3 gekocht, de campaign doet het niet maar dat maakt niks uit ik ga voor de multi.
Maar de multi doet het maar ik zie mijn poppetjes wapen niet en soms niet eens de vijand.
Toen vroeg ik aan een kennis die wat van PC's weet wat ik moest doen hij zij "dan moet je de drivers van je videokaart updaten" ik weet niet hoe dat moet ik heb een ASUS EAH4350 Silent 1GB kaart. Weet iemand wat ik moet downloaden en dan moet doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kaart is echt veels te zwak om dit spel te spellen, hij valt onder de minimum requirements. Je zal dus altijd op zijn laagst moeten spelen en dan zal het nog schokkerig gaan. Het valt me mee dat je het uberhaupt draaiend krijgt. Als je de mogelijkheid hebt zou ik echt een videokaart uprgrade doen, voor iets meer dan 100 euro kan je een heel leuk model kopen. http://www.enterbf3.com/information/538-minimum-requirements/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een vriend van mij kan hem wel spelen en die heeft een video kaart van 512 mb in die richting. Volgens ook andere mensen die wat meer van PC's weten dan ik zou ik hem aan kunnen als ik die nieuwe drivers had geïnstalleerd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal niet zeggen dat het niet gaat, ik heb het bij iemand op een 5670(beter dan een 4350) gezien en daar vond ik het al te schokkerig, ook had hij v-sync uitstaan om fps te winnen, dan houdt het gelijk op voor mij. Maar dat is persoonlijk want sommige mensen zien het verschil niet eens.

Het beste antwoord

http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx

Kies

Desktop Graphics

Radeon HD series

Radeon HD 4xxx

Jouw specifieke Windows (let vooral op 32/64 bit)
(Als je het niet weet, Mijn computer, rechtermuisklik ,eigenschappen).

Toegevoegd na 8 minuten:
Daarna zou ik de tab individual downloads nemen en dan alleen de "display driver" downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb die ATI catalyst gedownload, en mijn pc opnieuw opgestart (want dat vroeg het programma) nu heb ik het opgestart en, nu een bij vraag hoe kan ik dan mijn drivers updaten? sorry als ik een beetje dringerig doe maar ik ben ook deels chagrijnig omdat ik geen zin heb om een nieuwe videokaart te kopen of een spel van 40€ weg te gooien. Die kennis zei ook dat ik een ATI kaart had
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het goed is zijn je drivers nu geupdate. Doe even:
Windows XP: START, Run, (tik in) dxdiag (enter)
Windows vista/7: Windows knop (tik in) dxdiag Kijk naar beeldscherm 1 en check de datum van het stuurprogramma of driver, als deze recent is is alles goed gegaan.