Wat te doen tegen lag en een beeldschermprobleem op een laptop ?

Ik heb al een aantal maanden een nieuwe laptop en ik was er tevreden mee totdat alle games gingen laggen en haperen etc. Vlak ervoor kreeg ik een ochtend op me laptop ineens horizontale vage strepen die flikkerden hele dunne rood/groene strepen.

Na het opnieuw opstarten was het weg maar ik denk dat de lag en de kwaliteit vermindering is gekomen door die strepen ..
Mijn vraag is wat zijn die strepen geweest en hoe los ik het op ?

6 jaar geleden
in: Hardware
1.6K

Antwoorden (1)

Die strepen weet ik niet precies hoe het kan het kan ook gewoon iets zijn wat een malig is of dat windows op jij laptop test en de lag kan komen daarna je computer niet voldoet aan de specs als je steam gebruikt zie je ook de aanbevolen en minimum eisen voor een game zo niet als je me dan je specs wil geven en zeggen welke games je doet dan zal ik uitzoeken of je laptop het aankan