Muziek vanaf Ipad afspelen

Ik heb via Imesh muziek naar mijn Itunes gesleept en mijn Ipad heeft deze gesynchroniseerd maar ik kan de bestanden nergen op mijn Ipad vinden? Iemand een idee moet ik misschien een nog een app installeren om muziek af te kunnen spelen.
Als je muziek via Itunes afspeelt waar kan je dan muziek afspelen op je Ipad?
Hopelijk kan iemand mij helpen, alvast bedankt
Groetjes Ilse

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je iPad heeft standaard een applicatie die iPod heet. Daar staan je muziekbestanden als het synchroniseren goed gelukt is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet dan aanvinken in iTunes dat hij automatisch muziek synchroniseert. Vanaf dan zal hij je muziek op de iPad zetten. Je kunt deze instellingen vinden als je je iPad aansluit bij het tabje Muziek.