Een standaard pakket (van 1000GB) kost 10 euro per maand. Bij het koppelen van een aantal mobiele telefoonmerken (android vaak) aan dropbox ontvang je ook vaak 25GB gratis opslag voor 2 jaar.

Ook kun je bij dropbox door het verrichten van bepaalde acties kleine hoeveelheden opslagruimte ''unlocken''.

Een goed alternatief zou google drive kunnen zijn. Hierbij krijg je volgens mij 15GB gratis

Succes!
Gr. T

Toegevoegd na 2 minuten:
Het koppelen van mobiele telefoons geldt alleen voor bepaalde samsung merken
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, 9,99 Amerikaanse Dollars voor een upgrade naar Dropbox Pro (1TB aan opslag):
https://www.dropbox.com/plans