Waar kun je het met een buitenlander over hebben op MSN?

Mijn gespreksstof is een beetje op en aan de andere kant wordt ook niet veel terug gezegd.

Toegevoegd na 46 minuten:
Een gesprek over de zomertijd/wintertijd is ook snel voorbij nu we erachter zijn dat daar nu juist de zomertijd in gaat en hier de wintertijd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Over het seksuele leven van de soepschildpad?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heb ik eerder ergens gelezen, hier, Brusselmans of die schrijver van Gimmick?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, of het leven van de eendagsvlieg. +
jc54
13 jaar geleden
@skusme; wel uitkijken voor vetogen op de soep......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol = plus

Andere antwoorden (7)

Over elkaars achtergronden? Broers zussen?

Toegevoegd na 59 seconden:
vakantielanden, interesses....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeker, maar daar kun je met binnenlanders ook mooi over msn-en. Ik denk dat we op zoek zijn naar iets waar een Nederlander met een buitenlander over kan praten. Waarom zou een Buitenlander met een Nederlander willen praten en waarom? Ik vermoed dat dat de onderliggende vraag is.
'gedoogbeleid' is altijd wel een mooi onderwerp.

verder,
-voetbal
-monarchie vs. republiek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
't verschil tussen Holland en Nederland.
Bier, Kunst en/of liefde (niet specifiek voor buitenlanders. Hoewel Nederland wel goed scoort in die categorieën.)
Amsterdam.
Het verschil tussen Nederland en 'Buitenland'.
Het weer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over zijn/haar land, het weer daar, de familie, de liefdesrelatie, taal, vakantieplannen, school/werk, de zin van het leven, kleren/mode, hobby's.

Toegevoegd na 33 seconden:
Religie nog vergeten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
milieu
huisdieren
aandelen koersen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat zijn ook onderwerpen die je op het verjaardagsfeestje van je achterneef kan aansnijden als het stil valt. toch een plus voor jou
of het een mooi weer daar is.Vragen aan Hem/Haar waar hij/zij vandaan komt, daarvan kun je die onderwerp uitbreiden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens een verkortte inburgeringscursus, heeft hij het in de toekomst misschien wat gemakkelijker.
jc54