Hoe zorg je voor minder geheugenruimte voor Firefox?

Als ik Firefox start, vraagt hij 95MB intern geheugen. Start ik vervolgens Hotmail, dan kost dit in totaal 135 MB ruimte.
Dat is een erg groot geheugenbeslag op mijn oude computer met 512 MB. Ik krijg tegenwoordig steeds vaker de melding: 'te weinig geheugen beschikbaar'.
Dus als ik Word heb openstaan, en Excel en een fotoprogramma, dan kom ik al in de problemen.

Wat kan ik doen om Firefox en Hotmail te verkleinen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

De nieuwste Firefox wordt aangeprijst met 'tot 50% minder geheugen gebruik' dus ik zou als ik jou was, deze even downloaden en installeren!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Firefox biedt uit zichzelf aan om een update te installeren. Dus volgens mij is dat al gedaan. Wat bedoel je anders met nieuwste?
En vroeger had ik dit probleem niet, dus ik zou misschien meer geholpen zijn met een oude versie.
Wat Tomaat zegt is het beste maar je kunt het geheugen wel optimaliseren met ramrush.