hoe kan dit?

internet explorer werd eerst aangeboden door hyves
nu plotseling(ongevraagd) door netlog rara hoe komt men hier van af en hoe kan dit zomaar ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aangeboden voor Hyves? Wat bedoel je precies? Het is erg onduidelijk. Kun je anders een schermafbeelding er bij doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik doe mijn best
helemaal bovenaan het scherm staat
Windows Internet Explorer wordt aangeboden door Netlog
eest was het W I E aangeboden door hyves
door wie wordt het normaliter aangeboden?

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je de tekst boven in het window van je internet explorer bedoeld? Zo ja, en je durft het aan met je registry editor aan de slag te gaan, kijk dan eens wat er staat bij:
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main: Window Title
Staat daar dan iets van Netlog? Dan kan je die "Window Title" gewoon vervangen door een andere tekst. Even IE herstarten en voila.
PAS OP: als je niet weet wat de registry editor is of wat die rare HKCU betekent, of je ziet die "netlog"niet, ga dan NIET verder rommelen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je hebt waarschijnlijk iets aangeklikt, geïnstalleerd of mee ingestemd. Hierdoor worden de oude instellingen overschreven door die van Netlog.

Deze agressieve manier van handelen is helaas nog eens legaal ook omdat je ergens (per ongeluk) ja op hebt geklikt in een onbewaakt moment. Het kan de beste overkomen.

Verwijderen van Netlog is helaas niet zo heel eenvoudig.

Het aangeboden door kan je verwijderen door een programmaatje in de link

De Netlog verdere ongein kan je in je configuratie scherm verwijderen bij software (zie eerste link).

Zie de tweede link voor meer details (niet een geweldige oplossing, maargoed).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De titel van het Internet Explorer-venster kan gewijzigd worden via onderstaande stappen.

1.Sluit alle geopende programma’s af.
2.Klik op Start
3.Ga naar "zoekopdracht starten" of "Uitvoeren"
4.Vul in de zoekopdracht starten/uitvoeren balk "REGEDIT" in.
5.Druk op de ENTER toets
6.Er opent zich een wit venster met mappen (Register-editor)
7.Open de map "HKEY_CURRENT_USER"
8.Open de map "Software"
9.Open de map "Microsoft "
10.Open de map "Internet explorer"
11.Verwijder nu de volgende waarde "Window Title"
12. Sluit de register editor

De standaardvenstertitel wordt weer 'Microsoft Internet Explorer'.

Bron: http://support.microsoft.com/kb/176497