De enige manier om zeker te weten dat je echte Beats koopt is door ze te bestellen via officieel erkende webwinkels en normale winkels.
Als je ze bijvoorbeeld bij Coolblue of Bol.com bestelt weet je zeker dat ze echt zijn. Shops die ze aanbieden voor ver onder de normale verkoopsprijs bieden vrijwel altijd neppe aan.

Toegevoegd na 18 minuten:
Ook heeft de webwinkel een nep adres en een hotmail adres.
Het pand dat staat opgegeven op de website staat te huur.
Ook zijn de prijzen bijna 50% lager.
Wegblijven daar!