Dat is simpel: of je download bijvoorbeeld Opera of een andere browser, of je werkt met Google of Bing of Yahoo bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O ja? Zijn die net zo integer wat privacy aangaat? Google al heel zeker niet en Yahoo ook niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Privacy en makkelijk op internet surfen gaan niet hand in hand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met scroogle dacht ik wel.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Scroogle ken ik dan niet, maar ik weet wel dat het heel moeilijk is om echt anoniem te surfen. Er is van alles dat jouw gedrag bijhoudt en ik denk niet dat een andere zoekmachine daar heel veel bij helpt eerlijk gezegd. Ik zou sowieso iets anders dan Google aanraden, aangezien zij echt als het ware de marktleider qua mensen volgen zijn. Probeer bijvoorbeeld Yahoo, die schijnen nog het minst erg te 'spioneren'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je op scroogle.org kijkt en op scroogle scraper weet je wat ik bedoel. (Overigens noem je in je antwoord wel Google, en Yahoo)
Misschien moet je er ook even bij vertellen dat scroogle een add on is voor firefox...

Maar geen probleem voor google chrome word deze add on ook ondersteunt: https://chrome.google.com/webstore/detail/immiamgpdachlhaihbebohifhjiajboc