Hoe verander ik mijn homepagina in google chrome?

Ik heb opeens een onbekende homepagina door een download maar nu kan ik de homepagina niet meer veranderen. Ik weet dat het bij instellingen moet en dan beginpagina wijzigen. Dit werkt niet. De site is http://isearch.omiga-plus.com/?type=sc&ts=1404721162&from=epom1&uid=WDCXWD3200BPVT-80JJ5T0_WD-WXF1EC1CZNKCCZNKC.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Je zult eerst het Omega Plus virus moeten verwijderen.
Dat lukt hopelijk met Adwcleaner, en anders met Malwarebytes.
Daarna kun je inderdaad je homepagina weer terugkrijgen zoals je aangeeft.
SimonV
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Is het al gelukt?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is inderdaad gelukt met MalwareBytes :)