Als je Norton Internet Security op je pc installeert en je zet daarna Windows opnieuw op je pc, ben je dan een licentie van Norton kwijt?

Ik heb Norton Internet Security op 3 pc's geinstalleerd en heb nu nog maar 1 licentie over. Als ik nu de pc opnieuw formatteer en opnieuw Windows erop zet, ben ik dan mijn laatste licentie kwijt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Volgens mij niet...ik heb me pc ook weleens geformateerd en dat leverde nooit een probleem op met de licentie, ik dacht dat norton gewoon je computer weer herkend op de een of andere manier

Toegevoegd na 2 minuten:
opnieuw installeren van norton na formatie en dan weer een jaar gebruiken, dat werkt niet meer tegenwoordig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je hebt toch een de mogelijkheid het opnieuw te installeren en je licentie code opnieuw in te voegen daar te opdate en klaar is kees.
13 jaar geleden
is het niet zo als je norton verplaatst naar een andere hardeschijf in je pc, op een andere schijf dan waar windows staat.. en dan windows formateert dat het er op blijft staan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan gewoon norton herinstalleren geen probleem zolang je mar het juiste serienummer gebruikt dus niet een van de andere 2

Toegevoegd na 2 minuten:
Als dat nummer niet ander is dan is er nix loos gewoon instaleren
capthavoc