Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik weer op mijn mail als ik geen antwoorden weet op de vragen om mijn email terug te krijgen ivm dat er iemand anders mijn account gebruikt?

Ik moet voor mijn xbox inloggen via mijn email, er staat een fout melding en dat ik op mijn mail moet. Ik wou mijn mail openen en kreeg de fout melding dat iemand anders hem gebruikte. Nu moet ik vragen beantwoorden zoals; wie heb je t laatst een mailtje gestuurd. Maar omdat ik veel schoolmail heb gebruikt kan het wel 2 tot 4 jaar geweest zijn dat k voor t laatst een mailtje heb verzonden. Nu kan ik dus ook niet meer op mijn xbox.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
712

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Neem contact op met je e-mailprovider.
Volg de procedure voor een verloren passwoord, als je ook de vragen niet meer hebt zal je normaal een telefoonnummer of e-mailadres te zien krijgen tot waar je je moet wenden. Iedere provider heeft zijn eigen methodes ...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oke dus ik moet gewoon naar hotmail bellen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat je vroeg of laat op een formulier komt waar je een maximum aan gegevens moet geven. Contactpersonen, laatst gebruikt, ....
Hotmail is onlangs veranderd in outlook, ik weet niet wat daar de gevolgen van zijn voor de procedures.
Dat is van microsoft Heb ik ook gehad , ze dachten dat iemand anders m'n account gebruikte . Moest snel nieuwe email maken en dan weer vragen invullen . en de volgende dag kreeg ik een email op het andere account met de reset van m'n wachtwoord .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar dan kreeg je vragen van naar wie je laatste x mailtje had gestuurd enz.?? Want ik krijg mailtje terug dat ik onvoldoende heb ingevuld

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding