Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (9)

Jazeker. Ongeveer twintig pct langzamer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een paar jaar geleden was dat inderdaad zo, maar tegenwoordig werkt Norton in mijn ogen perfect. Ik heb nu Norton 360 2011 en ben er erg tevreden over. Mijn computer is er niet trager van geworden en goed beveiligd tegen spam!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb net een nieuwe laptop en het start ook gewoon snel op en doet ook gewoon alles dus ik denk ook dat het wel meevalt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je pc wordt er langzamer van dus beste is verwijder norton
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Norton vertraagd je systeem enorm!!
Gebruik beter Avast.com een gratis variant. Een van de betere overigens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Avast is inderdaad gratis,maar houdt niet alle "indringers" buiten de computer (gratis kan ook duurkoop zijn !).
Inderdaad geeft Norton 2011 nu niet meer vertraging...en houd "indringers" goed in de gaten. Norton 2011 gebruik ik zelf (perfect !!).
Bij mijn vorige p.c. had ik Avast en de pech dat er een dik virus binnen kwam. Moest een andere p.c. kopen.
Gebruikersvriendelijk is Norton allerminst.
Norton is een antivirusprogramma die veel vraagt van je werkgeheugen en kan zeker niet als pc vriendelijk worden bestempeld.
Een gratis avg of avast is een beter alternatief.
Deze staan beide in de consumetenbond-test in de top 3 met als nr 1(gewoon de beste) ESET nod

Toegevoegd na 2 minuten:
eh norton sucks!!!!!!!!!!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vroeger maakte Norton je pc trager, maar nu komt die als beste uit de tests. Dus je kan gerust Norton aanschaffen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Norton is 1 van de grootste vertragers in je computer, ik raad hem absoluut af.
Neem een goeie gratis virusscanner en dan bedoel ik geen Avast want die draait ook vrij zwaar maar neem Avira.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Norton kan je systeem inderdaad vertragen maar als je een goede computer hebt, heb je er nauwlijk last van. ik gebruik zelf ook norton en het is wel een zeer goede virusscanner, dankzij norton nog nooit een virus gehad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding