Jazeker. Ongeveer twintig pct langzamer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een paar jaar geleden was dat inderdaad zo, maar tegenwoordig werkt Norton in mijn ogen perfect. Ik heb nu Norton 360 2011 en ben er erg tevreden over. Mijn computer is er niet trager van geworden en goed beveiligd tegen spam!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb net een nieuwe laptop en het start ook gewoon snel op en doet ook gewoon alles dus ik denk ook dat het wel meevalt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je pc wordt er langzamer van dus beste is verwijder norton
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Norton vertraagd je systeem enorm!!
Gebruik beter Avast.com een gratis variant. Een van de betere overigens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Avast is inderdaad gratis,maar houdt niet alle "indringers" buiten de computer (gratis kan ook duurkoop zijn !).
Inderdaad geeft Norton 2011 nu niet meer vertraging...en houd "indringers" goed in de gaten. Norton 2011 gebruik ik zelf (perfect !!).
Bij mijn vorige p.c. had ik Avast en de pech dat er een dik virus binnen kwam. Moest een andere p.c. kopen.
Gebruikersvriendelijk is Norton allerminst.
Norton is een antivirusprogramma die veel vraagt van je werkgeheugen en kan zeker niet als pc vriendelijk worden bestempeld.
Een gratis avg of avast is een beter alternatief.
Deze staan beide in de consumetenbond-test in de top 3 met als nr 1(gewoon de beste) ESET nod

Toegevoegd na 2 minuten:
eh norton sucks!!!!!!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vroeger maakte Norton je pc trager, maar nu komt die als beste uit de tests. Dus je kan gerust Norton aanschaffen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Norton is 1 van de grootste vertragers in je computer, ik raad hem absoluut af.
Neem een goeie gratis virusscanner en dan bedoel ik geen Avast want die draait ook vrij zwaar maar neem Avira.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Norton kan je systeem inderdaad vertragen maar als je een goede computer hebt, heb je er nauwlijk last van. ik gebruik zelf ook norton en het is wel een zeer goede virusscanner, dankzij norton nog nooit een virus gehad.