hoe kan ik weten wie mijn facebook gehackt heeft?

iemand heeft mijn facebook gehackt ik wil weten wie ik kan nog op mijn facebook maar ik zou graag willen weten wie mijn facebook gehackt heeft.

Weet jij het antwoord?

/2500

Gehackt is een groot woord. Deze kreet wordt tegenwoordig te pas en te onpas gebruikt. Ik neem aan dat iemand je wachtwoord van Facebook wist. Dit kan gebeurt zijn door mee te kijken over je schouder toen je deze intoetste of hij lag erg voor de hand. Vaak kan men ook middels een 'veiligheidsvraag' het wachtwoord wijzigen als de veiligheidsvraag goed beantwoord is. Als je veiligheidsvraag is 'waar ben ik geboren', zullen veel deze kunnen beantwoorden. Facebook zal niet zomaar het IP-adres geven van degene welke onder jouw account heeft ingelogd. Facebook telt zo'n 1 miljard gebruikers. Om daar even uit de logbestanden uit te halen op welk IP-adres iemand 'misschien' heeft ingelogd op jouw Facebook account is onmogelijk te doen. Want hoe onderscheiden ze wie wel vanaf dat IP-adres had mogen inloggen en wie niet? Bij hacking komt meer kijken dan het raden van een wachtwoord. Het is vaak meer een techniek om gebruik te maken van beveiligingslekken in de software.

hacken bestaat niet dat is onmogelijk.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100