hoe kan ik weten wie mijn facebook gehackt heeft?

iemand heeft mijn facebook gehackt ik wil weten wie ik kan nog op mijn facebook maar ik zou graag willen weten wie mijn facebook gehackt heeft.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.3K

Antwoorden (3)

Daar kom je niet achter. Bij illegale poging inloggen op jouw account blokkeert fb tijdelijlk je account ter bescherming. Je zult daarna je wachtwoord moeten veranderen. Fb geedt alleen aan vanf welke locatie (gps coordinaten) de poging is uitgevoerd. Meestal een locatie in het buitenland ( is mezelf ook overkomen). Daarmee eindigt voor jou het spoor.
11 jaar geleden
Gehackt is een groot woord. Deze kreet wordt tegenwoordig te pas en te onpas gebruikt. Ik neem aan dat iemand je wachtwoord van Facebook wist. Dit kan gebeurt zijn door mee te kijken over je schouder toen je deze intoetste of hij lag erg voor de hand. Vaak kan men ook middels een 'veiligheidsvraag' het wachtwoord wijzigen als de veiligheidsvraag goed beantwoord is. Als je veiligheidsvraag is 'waar ben ik geboren', zullen veel deze kunnen beantwoorden.
Facebook zal niet zomaar het IP-adres geven van degene welke onder jouw account heeft ingelogd. Facebook telt zo'n 1 miljard gebruikers. Om daar even uit de logbestanden uit te halen op welk IP-adres iemand 'misschien' heeft ingelogd op jouw Facebook account is onmogelijk te doen. Want hoe onderscheiden ze wie wel vanaf dat IP-adres had mogen inloggen en wie niet?
Bij hacking komt meer kijken dan het raden van een wachtwoord. Het is vaak meer een techniek om gebruik te maken van beveiligingslekken in de software.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan. Je logt in op Facebook en je gaat vervolgens naar deze website:

https://www.facebook.com/settings?tab=security§ion=sessions&view

Hier zie je elke actieve sessie en de plaats.

Vind je een vreemde? Beëindig die dan!

Ook is het aangeraden om je wachtwoord te veranderen. Gewoon voor de zekerheid.
Als je wachtwoord veranderd staat er:
'Meld me af bij andere apparaten' Kies deze optie.
Dan wordt je afgemeld bij andere apparaten. En dan als iemand je heeft gehackt wordt je daar afgemeld. Ook is het voor de zekerheid handig om je e-mail account wachtwoord te veranderen die gekoppeld is aan Facebook.