Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kan niet op mijn hoofd account inloggen op hotmail, wel op andere wat te doen?

En als ik mijn geheime vraag beantwoord staat er iets over 'deze optie is tijdelijk niet beschikbaar omdat er te vaak een fout antwoord is ingevoerd'
Hebben mensen mij proberen te hacken? of ben ik nu gehackt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
856

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het kan zijn dat iemand dat geprobeerd heeft..
Wacht 24uur en probeer t nog een keer, als t dan niet lukt moet je contact opnemen met hotmail/live
(link beneden)
In dat formulier moet je wat informatie invullen, zoals welke folders heb je allemaal in je hotmail, welke contact personen mail jij t meeste mee, wat zijn de onderwerpen van recente mailtjes enz... dat gaan ze checken en zullen dan evt. contact met je opnemen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Staan je Hotmail accounts aan elkaar gelinkt? Kan je dan niet het wachtwoord van je hoofdaccount laten mailen naar je andere account? Sorry, ik ben geen Hotmail gebruiker...

Sowieso staat er tijdelijk niet beschikbaar, dus ik zou het over 24 uur nog eens proberen. Anders kan je altijd nog contact opnemen met Microsoft.

Denk je dat er iemand is die je zou willen hacken? Alleen mensen die jou goed kennen zouden - in principe - een kans kunnen hebben om je geheime vraag goed te beantwoorden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding