hoe krijg ik aanlog-naam lijst leeg bij HOTMAIL via Mozilla (krijg auto-aanvullen) en ik wil die lijst leeg hebben) Staat niet in Register

Als ik de eerste letter intyp bij Aanmelden (Hotmail via Mozilla) dan toont ie al de hele naam. Ik wil dat niet!. Ik wil die lijst leeg, maar kan niet vinden hoe dat te doen!
Een naam uit lijst verwijderen vind ik ook al goed hoor!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Eenmalig iets verwijderen:
Wacht tot hij met een suggestie komt, en druk dan op DEL zodat de hele suggestie verdwijnt.

Definitief iets verwijderen:
Ga in het menu naar Tools en dan Options (Extra en dan Opties in de NL-versie). Er verschijnt een venstertje. Klik bovenaan op Privacy (ik denk dat dat in de NL-versie ook zo heet - het is de derde van rechts). Het derde aanvinkvakje heet in het Engels "Remember search and form history". Vink dat vakje UIT. Eventueel kies je helemaal onderaan ook nog voor NIETS herinneren.

Toegevoegd na 1 minuut:

Als je ervoor kiest alles definitief te verwijderen, zou het zo kunnen zijn dat je daarna nog één keer alles handmatig moet verwijderen - dat heb ik niet geprobeerd. Je merkt het snel genoeg.

Als dat zo is, dan eerst de dingen doen die ik hierboven noem onder "Definitief iets verwijderen", en daarna alsnog eenmalig de dingen doen die ik noem onder "Eenmalig iets verwijderen".

Succes!

Toegevoegd na 2 minuten:

Je kunt er bij Tools-Options (Extra-Opties) ook voor kiezen, Firefox altijd in een "private browsing session" te starten.
Cryofiel