Waarom sluit firefox alles af waar je mee bezig bent als je je voor 1 site afmeld?

dat ding is zo lastig als je terug wil naar je vorige site of account
ze willen ww onthouden, dan pas afsluiten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Een sessie wordt niet op basis van scherm gestart, maar op basis van het hele programma. Dus moet FF helemaal dicht om de sessie kwijt te raken. Als de site juist geprogrammeerd is, is dat niet nodig; Dan reset de site je status in de sessie en hoef je neit af te sluiten.