Kan mijn Kaspersky kluis gehackt zijn?

Ik heb voor de zekerheid een nieuwe kluis aangemaakt want ik kwam niet meer in mijn kluis. Ik weet zeker dat ik het juiste wachtwoord heb ingevuld. Ik heb het tig keer geprobeerd met 2 snelkoppelingen. Met 1 snelkoppeling kwam ik er bijna in maar kon de kluis niet gesynchroniseerd worden. Met de 2e snelkoppeling lukte het helemaal niet.

Ik heb geen rare berichten of dergelijke gehad.
Ik heb geen vreemde berichten of dergelijke gehad.
En toen stond de toevoeging er 2x...

Een snelle scan laat geen bedreigingen zien. Morgen doe ik een volledige scan.

SimonV
2 weken geleden
Lijkt me geen hack. Een hacker wil niet opgemerkt worden, die zal er juist voor zorgen dat je zonder dat je iets door hebt nog in je account kunt.
Pieterke
2 weken geleden
SimonV: Dank voor uw reactie.

Geef als eerste antwoord