Dit is zelfs erger dan spam en gevaarlijk voor jouw bankaccount. Het is een vervalst bericht dat door oplichters verzonden wordt. Niet alle banken ondersteunen iDIN en nergens wordt gesproken over een verplichting. Als jij op de blauwe button zou klikken word je doorgestuurd naar een valse website waar je zogenaamd jouw identiteit kunt bevestigen door even in te loggen op jouw internetbankieraccount. Vervolgens kunnen de oplichters met jouw banksaldo aan de haal gaan.

Niks mee doen dus en vooral geen link aanklikken!
Amadea
11 maanden geleden
ronron1212
11 maanden geleden
Phishing-e-mails zijn een soort spam die cybercriminelen naar veel mensen sturen in de hoop er een paar slachtoffers uit te ‘vissen’. Phishing-e-mails verleiden slachtoffers tot het onthullen van gevoelige informatie, zoals website-logins of creditcardgegevens.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
11 maanden geleden
Inderdaad alle rode vlaggen gaan aan. Deze mail is nep.