Hoe kan ik zien of mijn internetverbindind idd beveiligd is?

Volgens mij heb ik het goed gedaan met mijn router enzo maar kan ik het ook nog controleren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

Je internetverbinding controleren buiten je eigen netwerk om kan op diverse sites:

https://www.grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2

klik op doorgaan. Je kan nu diverse opties kiezen, ALL Ports is wel een goede om te testen.

Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bedraad is altijd veilig.
De beveiliging van je draadloze netwerk kan je snel controleren door via Configuratiescherm de "beschikbare draadloze netwerken" te laten zien. Jouw eigen netwerk zal dan in de lijst staan met de methode van beveiliging (evt. via Eigenschappen in beeld te krijgen). Ideaal is WPA of WPA2.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ah, ik zie WPA, dan zit het dus goed. Bedankt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het wel WPA zijn, maar dan dient er vaak nog wel een sleutel aan toegevoegd te zijn om hier verbinding mee te maken. Zonder sleutel is deze nog "open"