Als je geen camera op scherm of laptop hebt, kan een hacker dan toch opnames van je maken?

Misschien een domme vraag maar ik kreeg zo'n phishing bericht en heb geen camera.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.8K
jc54
6 jaar geleden
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.
TurfGraver
6 jaar geleden
Wel grappig dat je naar zo'n soort mailtje toch gaat twijfelen. ;-)

Antwoorden (2)

Nee dan kan het niet, maar denk ook aan microfoon.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Zonder camera kan niemand (beeld)opnames maken, dus nee, dat kan niet.