Ik heb sinds kort vreselijk last van reclame op mijn mobiel. (Huawei 8) Hoe kom ik daar van af?

Na opstarten meerdere hardnekkige en schermvullende popups die je met enige moeite kunt verwijderen, maar ook daarna weer terugkomen. Is daar iets tegen te doen ?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Adblock Plus voor Android
Adblock Plus voor iOS (Apple)

Omdat Adblock Plus advertenties tegenhoudt zou de browser sneller moeten zijn dan die van concurrenten van Apple en Google.

Je kunt in de app ook aangeven dat je niet wilt dat websites allerlei informatie ove jou verzamelen.

Deze functie inschakelen?
Android: Nadat je de app gedownload hebt ga je naar de drie puntjes rechtsboven. Vervolgens klik je op Instellingen > Advertentieblokkering > Meer blokkeringsopties > Tracking uitschakelen.

iOS (Apple): Open de app, en ga naar het icoontje van Adblock Plus (onderaan in het midden). Klik op Instellingen > Tracking uitschakelen.
fremar