Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat ik op mijn msn zie staan 'aangemeld op twee locaties'? Ik meld me nochtans nooit op een andere computer dan de mijne aan.

Ik heb deze melding al drie keren gekregen gedurende de voorbije twee weken. De eerste twee keren heb ik mijn wachtwoord veranderd maar vandaag had ik dat nog maar een uur gedaan en het was alweer van dat. Ik heb mijn computer volledig laten scannen maar er is niks gevonden. Alle wachtwoorden type ik nu zelfs in met het schermtoetsenbord. Is het mogelijk dat iemand mijn msn/hotmail gekraakt heeft? Misschien heeft die persoon dan weten in te stellen dat ik op zijn/haar computer automatisch aangemeld word als ik me thuis aanmeld?
Wie kan me alsjeblieft helpen/meer uitleg geven? Ik heb geen zin om iedere dag mijn paswoord te moeten veranderen en op den duur te vergeten!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
736

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Tegenwoordig als je je hotmail op het internet opent, dan meldt die je gelijk op internet ook aan.. Vandaar dat je op 2 locaties aan staat gemeld.. Op msn, en op internet ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
je kunt je op internet afmelden, dan zal die de volgende keer dat je je mail checkt ook niet meer aanmelden..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

het kan dat iemand je wachtwoord heeft word je dan ook uitgelogt zo jah verrander je wachtwoord 1x dan weet je het gelijk
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat doe me eraan denken! Normaal gezien, word je toch uitgelogd als iemand zich met jou mailadres? Dat is bij mij nog niet gebeurd. Of het kan zijn dat ik me aanmeldde als de ander zich al aangemeld had? Maar dan nog...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
0ok een +
Het is waar dat als je je mail opent, dat je meteen online staat op msn. En als je msn ook opent, dan ben je ook aangemeld.

Ik weet niet precies wat jou probleem veroorzaakt, maar ik weet wel dat als een ander jou wachtwoord zou hebben en jij veranderd jou wachtwoord, dat ze niet meer kunnen inloggen. Al staat het op automatisch aanmelden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je je misschien aangemeld op je mobiel of ipod, of op een mobiel/ipod van iemand anders? Als het goed is moet je je ook gwn op de andere locatie kunnen afmelden vanaf jouw locatie. Xsterre
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou inderdaad ook kunnen! Ik ben continu aangemeld via mijn gsm. +je ;-)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding