Computervraagje

Ik hoorde laatst van een programmaatje waarmee alle inloggegevens van mensen die inloggen op die computer worden bewaard in een aparte file. Is dit echt zo en zoja: Kan je die downloaden?
Normaal kan ik wel goed overweg met computers, maar dit..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Je bedoelt, een stukje software waarmee je achteraf precies kunt zien wat ze allemaal hebben getikt, dus ook hun wachtwoorden? Dat heet een 'key logger'.
Hier een gratis versie:
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+, Was ook mijn idee...

Andere antwoorden (1)

Ja bij sommige browers kun je die software hebben ja.
Kan je al je wachtwoorden in een file zetten.
Die kan je ook downloaden als je die niet hebt