Als je anti virus aan het scannen is en het duurt te lang en je zet je pc in slaapstand en de volgende morgen start je terug op, onthoudt die danalles

mijn anti virus programma scant een externe harde schijf, maar als ik mijn pc op slaapstand zet, onthoudt die antivirus dan tot waar hij was+de gedetecteerde virussen? ook als ik dan de externe harde schijf uitschakel tijdens de slaapstand?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je ervoor zorgt dat de externe harddrive weer aanstaat en herkend wordt voordat het antivirus programma weer doorgaat, is het geen probleem en maakt het programma zijn taak af.