Dat kan zeker geen kwaad. Je AVG controleert alleen/vooral op virussen. Spyware zijn geen virussen, maar kunnen vervelend zijn. Spyware Doktor kan je PC dan af en toe grondig scannen. In feite zijn de programma's aanvullend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

als dat een computer dokter is zou ik hem niet wegdoen. als het een gratis dokter is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt er vanaf, Spyware doctor is trouwens al geen goed programma weet ik uit ervaring.

Maar als je Windows Vista of 7 dan kun je het al direct verwijderen want beide hebben al een interne spyware scanner.

Heb je XP of lager dan zal ik je aanraden om malwarebytes te downloaden. Is in ieder geval al een beter programma dan Spyware Doctor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Avast 4 Home is een betere gratis scanner dan AVG en MalewareBytes voor spyware e.d. is ook beter;