Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe verwijder ik search yahoo van google chrome?

heb alles al geprobeerd, adwcleaner, malwarebytes, zelfs chrome opnieuw geinstalleerd maar niks helpt, ik kom ook niks tegen bij de taakbeheer

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
13.6K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
dat laatste klopt ten dele. Maar er blijft ook een logo staan waarbij je de tekst alleen kan bewerken en dus niet verwijderen. Het zit er nog steeds..grrr. zie afbeelding

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik had een systeemherstel gedaan, toen was het weg. Of je download een speciaal programmatje voor dat Search Yahoo ding. Heb je trouwens al bij je extensies gekeken van Google Chrome, wie weet staat ie daar al, hoewel als je Chrome opnieuw installeerd, dan zijn gedownloadde extensies er meestal vanaf...
(Lees meer...)
6 jaar geleden
Je klikt in Chrome op de drie puntjes rechts bovenaan, en kiest voor Instellingen. Daar scroll je naar beneden tot je 'Zoekmachines beheren' ziet staan. Daar klik je op het kleine zwarte pijltje dat daar rechts naast staat. Hier kun je de door jou gewenste zoekmachine(s) vastleggen en andere verwijderen.
(Lees meer...)
Amadea
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding