Is het programma cold turkey veilig?

Haaiii!!
Als ik aan het leren ben raak ik heel snel afgeleid door youtube enz, en dan zie je overal van die "gebruik self control om sites te blokkeren" en dat lijkt me zo handig maar dat is alleen voor apple.
Nu heb ik laatst mijn computer gesloopt dus zit ik nu om mn moeders computer en kan daar geen dingen (met virussen) op downloaden. Ik ben nu aan het sparen voor een eigen laptop en vond het programma Cold turkey, ( http://getcoldturkey.com/ ) een soort selfcontrol alleen dan voor windows. Ik vroeg me af is deze site veilig enz?
Als iemand me kan helpen zou dat geweldig zijn!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Ik gebruik het programma 'Cold Turkey' al een tijdje. En volgens mij is hij volkomen veilig.
In het begin moet je veel werk doen, je moet namelijk alle site's invoeren die je geblockt wilt hebben. Als je dat eenmaal hebt gedaan is het een heel handig programma! Ik heb er veel profijt van.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Erna55
8 jaar geleden
Maar dat heb je vast op je eigen computer gedaan...
De vraagsteller wil het op de computer van iemand anders.
Cryofiel
8 jaar geleden
Als je toch al alle sites moet invoeren die je geblokkeerd wilt hebben - dan kun je die sites net zo goed meteen in het hosts-bestand van Windows zetten. Dan worden ze vanzelf geblokkeerd (of omgeleid naar een andere site naar keuze, net wat je wilt), en heb je geen enkel programma nodig.