hallo, ik wil weer op mijn gmail account , maar er wordt een vertificatiecode gevraagd van mijn oude mobiel hoe kan ik een back-up nummer instellen?

mijn sim-kaart van mijn oude mobiel is er niet meer

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Gebruik https://www.google.com/accounts/recovery/

Als het goed is heb je in jouw Gmail-account een backup-emailadres opgegeven. Daar kan nu een resetlink heen worden gestuurd. Dus kijk even op dat tweede e-mailadres.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hallo, ja maar als ik dat invul staat er de de email geen contact vormt