Hoe krijg ik de gratis Avast! virusbeveiliging voor een jaar geïnstalleerd? die van een maand lukt wel, die van een jaar kan ik niet vinden…

Toegevoegd na 8 uur:
ik kreeg een registratiesleutel, met copy en paste inserten en yes, voor een jaar geldig!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Als je je bij Avast! registreert met een geldig emailadres krijg je na je registratie een activatiecode (licentie sleutel)toegestuurd.
Als je dan vervolgens rechts onder in je beeldscherm op het blauwe bolletje met de A rechts klikt en dan kiest voor Over Avast!... kan je de sleutel invoeren.
Hiermee heb je voor een voor een jaar de gratis versie geïnstalleerd.
Is het jaar bijna voorbij krijg je automatisch een bericht via Avast! om een nieuwe sleutel aan te vragen.

http://www.avast.com/en-eu/registration-free-antivirus.php
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

http://download.cnet.com/Avast-Free-Antivirus/3000-2239_4-10019223.html

Hier kan je de gratis versie downloaden.
Succes!