hoe meld ik mij aan bij windows 8 na nieuw wachtwoord microsoft?

Ik heb 2 laptops, 1 windows 7 en 1 windows 8. Op mijn windows 7 laptop heb ik mijn microsoft wachtwoord aangepast, maar nu kom ik niet meer op mijn windows 8 laptop, zowel met het nieuwe als het oude wachtwoord (hoodfletters kloppen)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Op de laptop met Windows 8 zul je eerst moeten wisselen naar een lokaal account. om dat te doen voer je de volgende stappen uit:
1. Beweeg de muisaanwijzer naar de rechterbovenhoek van het scherm. In het menu dat verschijnt klik je op instellingen.
2) Er opent een tweede dialoogvenster. Klik daarin op pc-instellingen wijzigen.
3) In het scherm dat nu opent selecteer je in de linkerkolom Gebruikers. Onder je gebruikersnaam heb je een knop Overschakelen naar lokaal account. Er wordt dan naar je wachtwoord gevraagd waar je waarschijnlijk jouw oude wachtwoord moet opgeven. Vul dat in en volg de stappen op het scherm. Enkele ogenblikken later ben je klaar.

Er is nu geen koppeling met het Microsoft account meer. Die koppeling kun je opnieuw aanmaken door bovenstaande stappen opnieuw uit te voeren. Bij stap 3 schakel je dan weer over naar je Microsoft account met je nieuwe wachtwoord.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is het wachtwoord van je mail.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Alleen als je voor beide hetzelfde wachtwoord zou gebruiken, wat echter niet verstandig is!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja weet ik. Maar als je windows 8 voor het eerst instelt gebruikt het automatisch het wachtwoord van je mail.
Het zou moeten lukken met het oude wachtwoord. Ik neem aan dat je CapsLock uit staat/stond? Als het niet lukt, kun je de Microsoft helpdesk bellen of mailen. Zie de link.