Geld ontvangen maar weer teruggestuurd na vraag. Kan dit oplichterij zijn?

Een koper via marktplaats maakte het aankoopbedrag naar mij over, maar wou dit terug ivm een lege bankrekening en problemen met incasso. Ik heb het terug gestuurd. Kan dese persoon mij nu oplichten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bamibal
9 jaar geleden
Was het een koper in het buitenland?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je het verkochte artikel nog niet aan hem of haar hebt opgestuurd of overhandigd is er niets aan de hand, Je kan het dan vasthouden tot er betaald is. Heb je het artikel al overgedragen dan mag je ervan uit gaan dat sprake is van bedrog.

Antwoorden (1)

Zolang jij het aangeboden product niet geeft niet natuurlijk.
Het is ook niet mogelijk om zonder jouw bankpas geld terug te halen. let op! Dat de persoon misschien een babbel probeert en zijn geld zogenaamd niet ontvangen heeft.