Heeft iemand er ervaring mee dat er e-mail bij de verkeerde persoon terecht komt en zo ja, hoe komt dit?

Laatst stuurde ik een uitnodiging naar een kennis van mij, maar maakte ik in het e-mailadres een fout.
Voorbeeld: e-mail adres was jan_achternaam@wanadoo.nl en ik stuurde de e-mail naar jan.achternaam@wanadoo.nl. Vervolgens kreeg ik een e-mail terug van jan.achternaam@online.nl. Dat bleek een persoon te zijn met dezelfde voor- en achternaam als de kennis van mij.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (6)

omdat je zelf de fout maakt door niet het juiste e-mail adres intevullen.
dus kun je niemand anders dan je zelf de schuld geven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanadoo is een tijd terug overgegaan in online.
Iemand met een kan met zijn oude wanadoo emailadres bijvoorbeeld jan.achternaam@wanadoo.nl nu ook jan.achternaam@online.nl gaan gebruiken.
Maar misschien was er al wel iemand met die zelfde naam bekend bij online.
Maar een foutje is natuurlijk zo gemaakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een computer doet wat je vraagt. Niet wat je denkt dat je vraagt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De e-mail kwam niet bij de verkeerde persoon uit. De e-mail kwam uit bij de persoon naar wie je de e-mail gestuurd had.

Als ik een ansichtkaart naar mijn ouders stuur en het adres van mijn buren erop zet kan ik ook niet over TNT klagen dat zij hun werk niet doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik krijg ook regelmatig emails voor iemand met bijna hetzelfde email adres, ik stuur ze terug naar de afzender, met de mededeling erbij dat het adres verkeerd is.
Het blijft gewoon een typ fout van de afzender van de email.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De mail is toch aangekomen bij de persoon waar je de mail aan stuurde? Ik zou dan zeggen dat hij bij de juiste persoon is aangekomen.