Hoe kun je op je computer instellen dat een website niet elke keer vraagt of zij je wachtwoord moeten opslaan?

SimonV
9 jaar geleden
En welke versie? Als je IE11 gebruikt, kan het niet:
https://www.security.nl/posting/392905/IE11+gaat+altijd+om+opslaan+wachtwoorden+vragen

Het beste antwoord

Als je Internet Explorer gebruikt:
Ga naar Wieltje rechtsboven -> Internetopties -> Inhoud -> Automatisch aanvullen
Klik op Instellingen
Vink "Vragen voordat wachtwoorden worden opgeslagen" af.

Als je Chrome gebruikt:
1. Klik op het Chrome-menu in de browserwerkbalk.
2. Selecteer Instellingen.
3. Klik op Geavanceerde instellingen weergeven.
4. Vink onder het gedeelte ‘Wachtwoorden en formulieren’ het selectievakje ‘Aanbieden om uw internetwachtwoorden op te slaan’ af.

Als je Firefox gebruikt:
Zelfs met de optie "Wachtwoorden onthouden" aangevinkt, zal nog steeds worden gevraagd of wachtwoorden voor een website moeten worden opgeslagen als je deze voor het eerst bezoekt.
SimonV
9 jaar geleden
tham
9 jaar geleden
Duidelijk en overzichtelijk antwoord. Dank.