maandag een foto gemaakt met smartphone.Deze zie ik 2 dagen terug met lijstje erom,tekentje van Google erbij en de opmerking awesome. Hoe kan dit?

ik maakte afgelopen maandag in Duitsland een foto van vakwerkhuisjes in de sneeuw met mijn smartphone. Twee dagen later zie ik die terug op mijn telefoon met een lijstje eromheen en de opmerking awesome erbij -
Er zit wel een virusscanner op de telefoon maar hoe kan ik me tegen dit soort dingen beschermen?Dit kwam binnen op mijn telefoon met een tekentje van Google erbij. Hoe is dit mogelijk en kan me dit ook overkomen met bijv. foto's van familieleden?
Met vriendelijke groet Mariëtte

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het is geen virus, maar een dienst van Google: Google+ Auto Awesome. Je kunt dit zelf ook weer uitzetten:
https://support.google.com/plus/answer/3113884?hl=nl
bamibal