Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

sommige tracking cookies zorgen ervoor dat je muis een eigen leven gaat leiden. Ondanks verwijderen met avg niet weg. Hoe lukt het wel?

Toegevoegd na 6 dagen:
Ik heb geen losse muis, maar doe het met de muismat op mn nieuwe laptop. Deze doet het perfect tot het moment dat mijn cookielijst volloopt ( c:document and settings gebruikernaam/cookies) dan begint mn muis een eigen leven te leiden ( haperen/ andere richting dan ik opschuif etc). Op het moment dat de cookies gedelete zijn doet ie weer normaal. Hoe dat kan, joost mag het weten. Irritant is het wel. Zal mn cookie instellingen eens wijzigen en kijken of dit effect heeft. Bedankt voor de reacties. Mochten er nog andere suggesties zijn, hoor ik ze graag!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
859
Kimath
13 jaar geleden
Heb je niet toevallig een haartje voor de sensor van je muis zitten? Dit veroorzaakt ook rare bewegingen van de muis.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

C:\Users\jouwgebruikersnaam\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Cookies\
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent verkeerd geïnformeerd of hebt iets verkeerd geïnterpreteerd, want dat doen tracking cookies niet.

Dat gehad hebbende: bij de meeste (zo niet alle) browsers kan je instellen dat cookies verwijderd moeten worden bij 't sluiten van de browser, of je kan 't zo instellen dat cookies helemaal of deels geweerd moeten worden. Ook kan je 't aantal cookies verminderen door de gegevens uit deze lijst in je hosts-file te zetten:
http://www.hostsfile.org/Downloads/hosts.txt

"Ondanks verwijderen met avg niet weg."
Da's dus niet vreemd, want cookies hebben weinig met je muis te maken.
Een stroef muispadje (HEMA: veel andere padjes (zeker de goedkope stroep) zijn aan de onderkant NIET stroef genoeg en gelijden mee over je bureau) wil wel eens helpen, of een muis met een laser i.p.v. een normale optische muis. En muizen met een balletje zijn niet meer van deze eeuw en die hebben altijd al moeilijk gedaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding