Wat kan er gebeuren als iemand op hyves op niet oké klikt ? En het ging nergens om. Wat doet Hyves nu ? Mij zonder reden bannen of die anderen persoon

Hij heeft mijn zonder reden op dit is niet ok geklikt. En hij klikte als waarom op porno. Ik zag dat toen ik bij hem was deed hij dat stiekem achter mijn rug om

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

hyves bekijkt je melding wel en zal het als een valse melding zien
capthavoc
12 jaar geleden
Hyves gaat het controleren en ziet dan inderdaad dat het een valse melding is, niks aan de hand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat hyves niet eens gaat kijken bij 1 melding maar dat ze pas gaan kijken vanaf 10-15 meldingen omdat ze dan doelgerichter kunnen kijken wat er mis is. En zelfs dan gaan ze nog zelf kijken en niet auto-bannen ofzo