Wat is een RGBnummer bij de bank ?

Ik kan niet inloggen er staat steeds geen REKENINGNUMMERS bij RGB nummer.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
6.6K
Erna55
9 jaar geleden
Hoe heet je bank.?
ronron1212
9 jaar geleden
Bij de bank gebruik je dat niet wel is er een methode om zo bestelling of orders te plaatsen bedoel je dat?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ING bank , ik heb net ook mijn wachtwoord gewijzigd maar ik krijg nog steeds geen rekeningnummer bij RGB nummer
Cryofiel
9 jaar geleden
Om welke gegevens vraagt hij bij het inloggen? Bij mij vraagt de ING om gebruikersnaam en wachtwoord.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk ik wil gewoon inloggen maar ik vul mijn inlog en wachtwoord in er dan komt er in het rood te staan ' geen rekeningnummers bij RGBNummer ' Weet iemand wat RGBN is ?
ik kan pas maandag naar een servicekantoor, maar ik wil gewoon weten wat het is
Cryofiel
9 jaar geleden
Aha, zeg dat dan meteen! Dit klinkt als een fout in de database van ING. Een andere mogelijkheid is dat je te vaak je wachtwoord verkeerd hebt ingetypt waardoor de toegang nu is geblokkeerd, en dat die situatie niet helemaal netjes wordt afgehandeld door de website. Maandag maar even naar de klantendienst bellen. Of langsgaan bij een kantoor.

Antwoorden (1)

RGB is een onafhankelijke distributeur van A-merk IT hardware en kennisoplossingen. Ze leveren hardware en diensten aan onder andere ING. Als er een online betaalopdracht is gedaan wordt die via RGB gecontroleerd en bevestigd en dan doorgegeven aan de bank. Maar er is kennelijk een storing waardoor RGB geen verbinding heeft met ING. RGB kan daardoor niet bevestigen dat jouw ING-bankrekeningnummer geldig is.
Amadea