Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (6)

Ja, dat emailadres blijft in de lijst staan van diegene die geblokkeerd wordt.
Nee, je kunt dat niet verwijderen bij diegene. Je zal wel altijd 'offline' blijven bij hem, dus misschien verwijdert hij het een keer uit zichzelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat mail adres blijft hij houden maar jij hebt er geen last meer van.
Als je ook vindt dat hij/zij jou mail adres niet hoeft te hebben dan zit er niks anders op dan een nieuwe aan te maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja,dat adres blijft staan. Je kunt kijken in de opties van msn wie jou allemaal hebben toegevoegd onder de knop privacy. In de geblokkeerde en geaccepteerde personenlijst kun je de namen ook aanklikken met de rechtermuisknop. Als de optie verwijderen tevoorschijn komt heeft die persoon jou niet meer in zijn of haar lijst staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dat adres gaat niet weg, je kunt een nieuw adres aanmaken (niet veel werk en al je contaact personen kun je met 1 druk op de knop een bericht sturen met je nieuwe gegevens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik had ook zulke mensen maar vanaf dat ik ze geblokt
heb heb ik er geen last meer van dus !?!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja die gene blijft je msn adres houden maar hij kan er niks mee want jij hebt hem geblokkeerd enzo. En nee, je kunt het dan niet verwijderen bij die gene .. Maar dat maakt ook niks uit opzich want je hebt geen last meer van hem/haar (:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding