Ja, dat emailadres blijft in de lijst staan van diegene die geblokkeerd wordt.
Nee, je kunt dat niet verwijderen bij diegene. Je zal wel altijd 'offline' blijven bij hem, dus misschien verwijdert hij het een keer uit zichzelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat mail adres blijft hij houden maar jij hebt er geen last meer van.
Als je ook vindt dat hij/zij jou mail adres niet hoeft te hebben dan zit er niks anders op dan een nieuwe aan te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja,dat adres blijft staan. Je kunt kijken in de opties van msn wie jou allemaal hebben toegevoegd onder de knop privacy. In de geblokkeerde en geaccepteerde personenlijst kun je de namen ook aanklikken met de rechtermuisknop. Als de optie verwijderen tevoorschijn komt heeft die persoon jou niet meer in zijn of haar lijst staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dat adres gaat niet weg, je kunt een nieuw adres aanmaken (niet veel werk en al je contaact personen kun je met 1 druk op de knop een bericht sturen met je nieuwe gegevens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik had ook zulke mensen maar vanaf dat ik ze geblokt
heb heb ik er geen last meer van dus !?!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja die gene blijft je msn adres houden maar hij kan er niks mee want jij hebt hem geblokkeerd enzo. En nee, je kunt het dan niet verwijderen bij die gene .. Maar dat maakt ook niks uit opzich want je hebt geen last meer van hem/haar (: