Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er nog meer mensen die onjuiste mailberichten krijgen van de Klantenservice van de OV-chipkaart?

ik kreeg een mail van hun met de mededeling dat ik een persoonlijke OV-chipkaart had besteld (en betaald!) en dat ik die binnenkort zou krijgen...op de bijgesloten "On-line aanvraag (PDF-je) die ik ingevuld zou hebben, stond weliswaar mijn achternaam (met verkeerde voorletters)maar ook nog een heel ander huisadres..
Ik heb dit bericht "beantwoord" met de mededeling dat dit toch echt niet klopte..kreeg direct bericht terug met: "Om onze dienstverlening verder te optimaliseren is ons e-mailadres komen te vervallen. Daardoor kan uw e-mail niet meer in behandeling worden genomen. "

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
799
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon afwachten, krijg je een OV. Kaart is het mooi, anders is er niks aan de hand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als het een persoonlijke is met een andere naam heb je er niet veel aan of als het een anonieme is

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Iemand heeft het verkeerde mailadres (jouw mailadres) opgegeven bij de aanvraag. Je moet contact opnemen met de klantenservice (per telefoon of iets anders wat wel werkt) en uitleggen wat er gebeurd is. Die andere krijgt gewoon zijn chipkaart thuisgestuurd op zijn adres maar jij krijgt daar de mailtjes van. De klantenservice moet ervoor zorgen dat die ander een correct e-mailadres opgeeft maar als jij niets doet zal dat niet gebeuren. Jij zal niet voor kosten op hoeven draaien maar je zit waarschijnlijk niet te wachten op mailtjes die voor jouw 'achternaamgenoot' bestemd zijn ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord! En ja, ik ga inderdaad die klantenservice morgen maar bellen..maar ik blijf het gek vinden, maar goed. En ach..wie weet is het wel een familielid van me... : )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die klantenservice was een ramp...degene die ik aan de lijn had snapte na drie keer uitleggen nog niet wat ik bedoelde, sprak vrijwel onverstaanbaar nederlands en verwees me constant naar hun website... ik heb die "achternaamgenoot" tenslotte zelf maar gebeld..mailtje naar hem doorgestuurd..klaar!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding