Met bittorrent (Vuze is een bittorrent client) kun je bestanden downloaden.

Als je met bittorrent bestanden download, bied je ze automatisch ook aan voor uploaden, dus pas op met illegale bestanden.

Als je een goede virusscanner op je pc hebt, is het downloaden met bittorrent net zo safe als surfen op het net.
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met vuze kun je torrents downloaden het is een best groot programma wat vaak op oudere computers traag werkt.
vuze gebruikt java als besturing.
ook via torrents kun je spyware en virussen binnen krijgen dus helemaal safe is het downloden van torrent niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rose
14 jaar geleden
Jij ook vrouwelijk pasen, psmans!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er staat vrolijk pasen alleen lijkt het op vrouwelijk
rose
14 jaar geleden
Da ha'k wel g'zien, hoor, psmans, dolde je maar...
Vuze op zich is een veilig programma en het werkt prima.

Torrents zijn echter ook makkelijk te downloaden met limewire, dus als je dat meer vertrouwt zal ik dat nemen. Is ook makkelijker in gebruik.