Iedere keer als ik me laptop opstart krijg ik de melding catalyst Host application werkt niet meer wat moet ik doen?

In het begin maakte ik me hier geen zorgen over maar opeen gegeven moment heb ik het gegoogeld en toen stond er ergens dat het ook een virus kan zijn,kan dat echt, zo ja wat kan ik er aan doen???

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Het kan inderdaad kloppen dat bepaalde programma's beschadigd raken door een virusinfectie. Het is in dat geval het beste de betreffende programma's simpelweg te verwijderen via de softwarelijst (Start -> Configuratiescherm -> Klassieke Weergave -> Programma's en onderdelen) en ze dan opnieuw te installeren. Het Catalyst Control Center is bijvoorbeeld een onderdeel van het stuurprogramma van uw videokaart. Dit kan meestal worden gedownload van de site van de computerfabrikant, of direct van de site van ATI zelf:
http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx